Przykładowe prace
Najpopularniejsze frazy
Powered by Easytagcloud v2.1
DRUK cyfrowy / offsetowy / sitodruk / fleksodruk
Każdy pomysł jest dopiero początkiem realizacji naszego marketignu. Wszystkie najpopularniejsze materiały używane do identyfikacji firmy wykonywane są w formie drukowanej. Niezależnie od tego jaka to technika, każdy z tych pomysłów musi być najpierw odpowiednio przygotowany już na etapie projektowania. Dopiero wtedy może trafić do procesu drukarskiego, który wcześniej został odpowiednio dobrany dla danej pracy. I tu bardzo ważna jest znajomość specyfiki konkretnych technologii, które dobieramy dla danego zlecenia. Od tego zależy już sam proces projektowania, którym również zajmuje się nasz zespół.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu na rynku poligraficznym (od 1998 r.), skutecznie radzimy sobie z przygotowaniem projektów i doborem najodpowiedniejszych technik druku oraz metod wykończenia po procesie druku (m.in. foliowanie, lakierowanie, tłoczenie, prace introligatorskie itp.).
W szczególności polecane produkty:
- wizytówki, biznes karty,
- papiery firmowe (listowniki),
- ulotki,
- plakaty,
- foldery,
- katalogi,
- etykiety samoprzylepne,
- broszury i książki,
- koperty firmowe,
- kalendarze trójdzielne,
- kalendarze jednodzielne,
- kalendarze spiralowane (arkuszowe),
- kalendarze książkowe,
- podkłady na biurko (biuwary),
- notesy,
- teczki reklamowe i ofertowe,
- torby reklamowe,
- opakowania.
Każda firma chcąc się pokazać oraz wyróżnić spośród konkurencji prędzej czy później będzie musiała zadbać o swój wizerunek i promocję. Wszelka forma promocji jest dobra, ale jedynie w przypadku, gdy jest odpowiednio dobrana, opracowana i wykonana. Każdy biznes jest inny, więc dla jednych dobrą formą promocji będzie ulotka, dla innych gazetka produktowa czy też folder. Wszystko zależy od specyfiki branży, grupy docelowej oraz warunków rynkowych, w których aktualnie działamy. Najczęściej jednak w praktyce sprawdza się technika zróżnicowanych form promocji drukowanej, z których każda ma szansę dotrzeć do części odbiorców, a całościowo buduje pełniejszy wizerunek firmy oraz jej oferty.
Identyfikacja firmy to oczywiście nie tylko ulotki, gazetki, foldery, plakaty czy inne materiały reklamowe. Składają się na nią również wszelkie druki użytkowe, jak np. wizytówki, papiery firmowe, koperty firmowe, notesy, teczki na dokumenty itp., które oprócz funkcji użytkowej spełniają również rolę promocyjno-reklamową. Właśnie wspomniana kompleksowość oraz spójność merytoryczno-wizualna skutecznie buduje profesjonalny wizerunek naszego biznesu.
Każdy druk jest inny, dlatego też wymaga odpowiedniego podejścia już na etapie przygotowania projektu (prepress), zastosowania właściwego materiału i technologii druku (press) oraz obróbki introligatorskiej po druku (postpress). Jest to proces wbrew pozorom długi i skomplikowany, więc wymaga sporej wiedzy oraz doświadczenia. Taką wiedzę zdobywa się przez lata pracy w branży, a nasze kilkunastoletnie doświadczenie pozwala nam z powodzeniem radzić sobie z większością powierzonych nam zadań.
Stosowane techniki druku:
- druk cyfrowy (druk na papierze oraz mediach specjalnych małych nakładów),
- druk offsetowy (druk średnio- i wielkonakładowy na papierach oraz kartonach),
- sitodruk (druk na podłożach papierowych, kartonach, tworzywach, foliach, tekstyliach itp.),
- fleksodruk (druk na foliach, tekturach falistych itp.).
Do realizacji większości zadań stosujemy technologię druku offsetowego, która jest najlepsza do do przenoszenia obrazu na papier (powlekany i niepowlekany) oraz kartony lite i ozdobne. Tutaj najpopularniejszymi produktami z tej kategorii są m.in.: wizytówki, papiery firmowe, koperty firmowe, ulotki, plakaty, foldery, broszury, katalogi, mapy, notesy firmowe, teczki, kalendarze, książki oraz wiele innych.
Poligrafia jest bardzo szerokim pojęciem o mocno zróżnicowanej gamie technik druku. Bardzo popularną techniką jest m.in. sitodruk czy fleksodruk. Pierwszą z nich stosuje się głównie do druku na innych mediach niż papier, jak np. folie, tworzywa, tekstylia, powierzchnie metalowe czy nawet szklane. Druga technika, czyli fleksodruk, stosowana jest głównie do produkcji różnego typu opakowań, worków, torebek papierowych lub foliowych i wielu innych produktów.
Lata doświadczeń pozwoliły nam dobrze poznać te technologie druku, dzięki czemu potrafimy odpowiednio je zastosować do każdego zlecenia.
Zaufaj naszemu doświadczeniu, bo Twój sukces jest naszym sukcesem i zarazem ogromną satysfakcją z dobrze wykonanego zadania!